„Usługa transportu podczas jednodniowych wycieczek dydaktycznych realizowanych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans – III Edycja” - zmiana ogłoszenia
Ogłoszenie
powiązane:
Ogłoszenie
nr 375452-2011 z dnia 2011-11-10 r.
Ogłoszenie o zamówieniu - „Usługa
transportu podczas jednodniowych wycieczek dydaktycznych
realizowanych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans –
III Edycja”
Termin
składania ofert: 2011-11-18
Numer ogłoszenia:
376356 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE
O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym
ogłoszeniu:
375452 - 2011 data 10.11.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Miasta i Gminy
Wschowa, Rynek 1, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 65 5408600,
fax. 65 5401340.
SEKCJA II: ZMIANY W
OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który
należy zmienić:
Miejsce, w którym
znajduje się zmieniany tekst:
II.1.3.
W ogłoszeniu jest:
Przedmiot zamówienia polega na transporcie drogowym osób (dzieci),
na wyznaczonych trasach jednodniowych wycieczek dydaktycznych
realizowanych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III
Edycja przez n/w placówki szkolne: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Szkoła
Podstawowa nr 2 we Wschowie Świadczenie usługi transportu na
trasie Wschowa - Poznań- Wschowa (Planowany program wycieczki :
Multikino, zwiedzanie Palmiarni i Starówki) Liczba grup
wycieczkowych: 2, Planowana liczba osób biorących udział w
wycieczce: łącznie 88 (80 dzieci + 8 opiekunów) Wymagane 2
autokary z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane
dla grup wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o
ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne.
Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 26 listopada
2011 r. Opieka pilota: nie Zaoferowana cena powinna obejmować koszt
dojazdu Wykonawcy do siedziby szkoły w Osowej Sieni oraz do Dębowej
Łęki ( miejsca zbiórki uczestników wycieczki ) oraz
wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i terminowego
wykonania zamówienia, w tym opłaty parkingowe obejmujące całą
trasę wycieczki a także koszty elektronicznego systemu opłat-via
TOLL . CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni
Świadczenie usługi transportu na trasie Osowa Sień- Zielona Góra-
Osowa Sień (Planowany program wycieczki: spektakl w Teatrze im. L.
Kruczkowskiego w Zielonej Górze, pobyt na basenie Centrum
Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze ul. Sulechowska, w drodze
powrotnej McDonalds) Przewidywany termin realizacji przedmiotu
zamówienia: 04 grudnia 2011 r. Liczba grup wycieczkowych: 2
Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: łącznie 90
(82 uczniów + 8 opiekunów) - I grupa: 39 uczestników - II grupa:
51 uczestników Wymagane 2 autokary z odpowiednią ilością miejsc
siedzących, przystosowane dla grup wycieczkowych, spełniające
wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne
badania techniczne. Opieka pilota: nie Zaoferowana cena powinna
obejmować koszt dojazdu Wykonawcy do siedziby szkoły w Osowej
Sieni oraz do Dębowej Łęki ( miejsca zbiórki uczestników
wycieczki ) oraz wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i
terminowego wykonania zamówienia, w tym opłaty parkingowe
obejmujące całą trasę wycieczki a także koszty elektronicznego
systemu opłat- via TOLL. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA: Szkoła Podstawowa
w Siedlnicy Świadczenie usługi transportu na trasie Siedlnica-
Zielona Góra- Siedlnica. Planowany program wycieczki: spektakl w
Teatrze, im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze, pobyt na basenie
Centrum Rekreacyjno Sportowego w Zielonej Górze ul. Sulechowska,
Muzeum Etnograficzne w Ochli) Przewidywany termin realizacji
przedmiotu zamówienia:11 grudnia 2011 r. Liczba grup wycieczkowych:
1 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: łącznie
49 uczestników ( 45 uczniów + 4 opiekunów). Wymagany 1 autokar z
odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowany dla grup
wycieczkowych, spełniający wymagania ustawy prawo o ruchu
drogowym, posiadający aktualne badania techniczne. Opieka pilota:
nie Zaoferowana cena powinna obejmować koszt dojazdu Wykonawcy do
siedziby szkoły w Osowej Sieni oraz do Dębowej Łęki ( miejsca
zbiórki uczestników wycieczki ) oraz wszystkie koszty niezbędne
do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym opłaty
parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki a także koszty
elektronicznego systemu opłat - via TOLL. CZĘŚĆ 4
ZAMÓWIENIA: Szkoła Podstawowa w Konradowie Świadczenie usługi
transportu na trasie Konradowo- Lubin-Konradowo. Planowany program
wycieczki: kino HELIOS w Lubinie. Liczba grup wycieczkowych: 2.
Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce łącznie: 85
(78 dzieci + 7 opiekunów). Przewidywany termin realizacji
przedmiotu zamówienia: jeden dzień - sobota lub niedziela w
okresie od 26 listopada do 18 grudnia 2011 r. Wymagane 2 autokary z
odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane dla grup
wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu
drogowym, posiadające aktualne badania techniczne. Opieka pilota:
nie Zaoferowana cena powinna obejmować koszt dojazdu Wykonawcy do
siedziby szkoły w Osowej Sieni oraz do Dębowej Łęki ( miejsca
zbiórki uczestników wycieczki ) oraz wszystkie koszty niezbędne
do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym opłaty
parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki a także koszty
elektronicznego systemu opłat - via TOLL . Warunki realizacji
przedmiotu zamówienia wspólne dla wszystkich części zamówienia:
1. transport winien odbywać się autokarami zapewniającymi
bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i
higieny, 2. Przewóz dzieci winien odbywać się wyłącznie
pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone w
przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005, Nr
108,poz.908 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn.
zm.), posiadać badanie techniczne, a ich stan techniczny winien
spełniać określone wymagania zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (
Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz.262 z późn. zm). 3. Pojazdy muszą
posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących. 4. W przypadku
awarii środka transportowego Wykonawca zapewnia zastępczy środek
transportu, spełniający warunki, o których mowa w pkt 1-5 w taki
sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych. 5. Wyjazd
autokarów następuje spod siedziby placówek szkolnych, dla których
organizowany jest wyjazd...
W ogłoszeniu powinno
być:
Przedmiot zamówienia polega na transporcie drogowym osób (dzieci),
na wyznaczonych trasach jednodniowych wycieczek dydaktycznych
realizowanych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans -
III Edycja przez n/w placówki szkolne: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA:
Szkoła Podstawowa nr 2 we Wschowie. Świadczenie usługi transportu
na trasie Wschowa - Poznań- Wschowa (Planowany program wycieczki :
Multikino, zwiedzanie Palmiarni i Starówki) Liczba grup
wycieczkowych: 2, Planowana liczba osób biorących udział w
wycieczce: łącznie 88 (80 dzieci + 8 opiekunów). Wymagane 2
autokary z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane
dla grup wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu
drogowym, posiadające aktualne badania techniczne. Przewidywany
termin realizacji przedmiotu zamówienia: 26 listopada 2011 r.
Opieka pilota: nie. Zaoferowana cena powinna obejmować koszt
dojazdu Wykonawcy do siedziby Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie (
miejsca zbiórki uczestników wycieczki ) oraz wszystkie koszty
niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w
tym opłaty parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, a także
koszty elektronicznego systemu opłat-via TOLL . CZĘŚĆ 2
ZAMÓWIENIA: Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni. Świadczenie usługi
transportu na trasie Osowa Sień- Zielona Góra- Osowa Sień
(Planowany program wycieczki: spektakl w Teatrze im. L.
Kruczkowskiego w Zielonej Górze, pobyt na basenie Centrum
Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze ul. Sulechowska, w
drodze powrotnej McDonalds). Przewidywany termin realizacji
przedmiotu zamówienia: 04 grudnia 2011 r. Liczba grup
wycieczkowych: 2. Planowana liczba osób biorących udział w
wycieczce: łącznie 90 (82 uczniów + 8 opiekunów) - I grupa: 39
uczestników - II grupa: 51 uczestników. Wymagane 2 autokary z
odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane dla grup
wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu
drogowym, posiadające aktualne badania techniczne. Opieka pilota:
nie. Zaoferowana cena powinna obejmować koszt dojazdu Wykonawcy do
siedziby szkoły w Osowej Sieni oraz do Dębowej Łęki ( miejsca
zbiórki uczestników wycieczki ) oraz wszystkie koszty niezbędne
do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym opłaty
parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki a także koszty
elektronicznego systemu opłat- via TOLL. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA:
Szkoła Podstawowa w Siedlnicy. Świadczenie usługi transportu na
trasie Siedlnica- Zielona Góra- Siedlnica. Planowany program
wycieczki: spektakl w Teatrze, im. L. Kruczkowskiego w Zielonej
Górze, pobyt na basenie Centrum Rekreacyjno Sportowego w
Zielonej Górze ul. Sulechowska, Muzeum Etnograficzne w Ochli).
Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia:11 grudnia
2011 r. Liczba grup wycieczkowych: 1. Planowana liczba osób
biorących udział w wycieczce: łącznie 49 uczestników ( 45
uczniów + 4 opiekunów). Wymagany 1 autokar z odpowiednią ilością
miejsc siedzących, przystosowany dla grup wycieczkowych,
spełniający wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadający
aktualne badania techniczne. Opieka pilota: nie. Zaoferowana cena
powinna obejmować koszt dojazdu Wykonawcy do siedziby Szkoły
Podstawowej w Siedlnicy ( miejsca zbiórki uczestników wycieczki)
oraz wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i terminowego
wykonania zamówienia, w tym opłaty parkingowe obejmujące całą
trasę wycieczki a także koszty elektronicznego systemu opłat -
via TOLL. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA: Szkoła Podstawowa w Konradowie.
Świadczenie usługi transportu na trasie Konradowo-
Lubin-Konradowo. Planowany program wycieczki: kino HELIOS w Lubinie.
Liczba grup wycieczkowych: 2. Planowana liczba osób biorących
udział w wycieczce łącznie: 85 (78 dzieci + 7 opiekunów).
Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: jeden dzień
- sobota lub niedziela w okresie od 26 listopada do 18 grudnia 2011
r. Wymagane 2 autokary z odpowiednią ilością miejsc siedzących,
przystosowane dla grup wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy
prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne.
Opieka pilota: nie. Zaoferowana cena powinna obejmować koszt
dojazdu Wykonawcy do siedziby Szkoły Podstawowej w Konradowie (
miejsca zbiórki uczestników wycieczki ) oraz wszystkie koszty
niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia,
w tym opłaty parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, a
także koszty elektronicznego systemu opłat - via TOLL . Warunki
realizacji przedmiotu zamówienia wspólne dla wszystkich części
zamówienia: 1. transport winien odbywać się autokarami
zapewniającymi bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki
bezpieczeństwa i higieny, 2. Przewóz dzieci winien odbywać
się wyłącznie pojazdami spełniającymi wymagania techniczne
określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.
z 2005, Nr 108,poz.908 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września
2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz.
874 z późn. zm.), posiadać badanie techniczne, a ich stan
techniczny winien spełniać określone wymagania zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w
sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich
niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz.262 z późn.
zm). 3. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc
siedzących. 4. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca
zapewnia zastępczy środek transportu, spełniający warunki, o
których mowa w pkt 1-5 w taki sposób, aby nie powodować opóźnień
czasowych. 5. Wyjazd autokarów następuje spod siedziby placówek
szkolnych, dla których organizowany jest wyjazd.

Data publikacji: 2011-11-14 15:34:54 (1041 odsłon) - Marcin Malanowski tel. e-mail: [email protected]
Historia zmian |
Data zmiany |
Opis zmiany |
Osoba wprowadzająca zmiany |
2011-11-14 15:39:08 |
Dodano załącznik: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NR 375452 z 10.11.2011 r. LSRS TRANSPORT WYCIECZKI JEDNODNIOWE (BIP_OGŁOSZENIE_O_ZMIANIE_OGŁOSZENIA_NR_375452_z_10[2808x1].doc) |
Marcin Malanowski |
2011-11-14 15:39:36 |
Dodano załącznik: zmiana SIWZ 14.11.2011 (zmiana_SIWZ_14[2808x2].doc) |
Marcin Malanowski |
2015-04-30 08:22:16 |
Usunięto załącznik: zmiana SIWZ 14.11.2011 (zmiana_SIWZ_14[2808x2].doc) |
Ewa Bogusławska |
[ Wróć ]
|
|