Biuletyn Informacji Publicznej UMiG Wschowa
Strona Główna

Szukaj
Miasto i Gmina Wschowa
· Gminne osoby prawne
· Jednostki Organizacyjne
· Organ wykonawczy
· Urząd Gminy
· Kontakt z Urzędem
· Tłumacz języka migowego

Rada Miejska we Wschowie
· Kompetencje Rady Miejskiej
· Skład Rady Miejskiej
· Komisje Rady Miejskiej
· Aktualności
· Sesje Rady Miejskiej

Informacje
· Oświadczenia majątkowe
· Ogłoszenia - org. pozarządowe
· Zgromadzenia
· Obwieszczenia
· Konkursy

Dotacje oświatowe
· Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów
· Podstawa prawna
· Uchwała Rady Miejskiej we Wschowie

Budżet
· Opinie RIO
· Zarządzenia Burmistrza
· Uchwały Budżetowe
· Sprawozdania z wykonania budżetu gminy
· OGŁOSZENIA
· Projekt budżetu

Nabór pracowników
· Nowe ogłoszenia
· Postępowania zakończone
· Regulaminy

Planowanie Przestrzenne
· Wnioski
· Obwieszczenia

Prawo Lokalne
· Uchwały Rady Miejskiej
· Zarządzenia burmistrza
· Podatki i Opłaty Lokalne
· Statut Gminy Wschowa

Wybory i Referenda
· Parlament Europejski
· Wybory do Sejmu i Senatu RP
· Wybory Prezydenta RP
· Wybory samorządowe
· Referendum Ogólnokrajowe
· Referendum Lokalne
· Wybory uzupełniające

Nieudostępnione informacje
· Nieudostępnione w BIP

Zamówienia Publiczne
· Ogłoszenia o przetargach
· Ogłoszenia o wynikach
· Zawarte umowy
· Postępowania unieważnione
· Zaproszenia do składania ofert
· Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych

Przetargi - Nieruchomości
· Ogłoszenia o przetargach
· Ogłoszenia o wykazach

Rejestry
· Rejestr instytucji kultury
· Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
· Rejestr umów

Ochrona środowiska
· Wnioski o decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
· Wnioski - wycinka drzew
· Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
· Decyzje na wycinkę drzew i krzewów
· Informacje
· Zezwolenia
· Postanowienia Burmistrza Miasta i Gminy
· Postanowienia organów opiniujących
· Wykazy
· Publicznie dostępny wykaz danych o środowisku
· Przetarg na sprzedaż drewna

Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonie 2015/2016 - II postępowanie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonie 2015/2016 - II postępowanie

Numer ogłoszenia: 295282 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa , Rynek 1, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 65 5408600, faks 65 5401340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonie 2015/2016 - II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonie 2015/2016 - II postępowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 118,552 km dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wschowa, w tym: drogi i ulice gminne położone w obrębie miasta Wschowa wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ - o długości 28,805 km, drogi i ulice gminne położone w obrębie miasta Wschowa wykazane w załączniku nr 1A do SIWZ - o długości 4,072 km, drogi i ulice gminne zamiejskie na terenie gminy Wschowa wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ - o długości 58,600 km, drogi i ulice gminne zamiejskie na terenie gminy Wschowa wykazane w załączniku nr 2A do SIWZ -o długości 27,075 km. Do zakresu zamówienia należy: a. usługa sprzętu i transportu wraz z obsługą oraz materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic, b. zarządzanie zimowym utrzymaniem dróg i ulic gminnych, również w dni wolne od pracy i święta, a w przypadku niewystępowania warunków zimowych pozostawanie w gotowości ze sprzętem i jego obsługą, mieszanką piaskowo-solną, materiałami pędnymi, c. zakup i przygotowanie mieszanki materiałów uszorstniających (mieszanka piaskowo-solna 20:1 na drogi miejskie i 4:1 na drogi zamiejskie)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 4000,00 zł ( słownie złotych: cztery tysiące 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w sprawie spełniania warunków art.22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na zimowym utrzymaniu jezdni ulic miejskich, trwające nieprzerwanie przez okres jednego sezonu zimowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł w ramach jednej umowy. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczeniach oraz dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie następującym technicznie sprawnym, oraz dopuszczonym do ruchu niżej wymienionym sprzętem (wymagania minimalne): a)ładowarka - szt.1 b)pługi - szt.4 c)piaskarki - szt.3 d)nośniki do w/w sprzętu - szt.4 e)samochód ciężarowy 5-8 ton do wywozu pozostałości materiałów uszarstniających - szt.1 Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczeniach oraz dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej 7-ma osobami, w tym: a)jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora prac po stronie Wykonawcy, b)minimum 4-ma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania wykazanymi pojazdami/nośnikami sprzętu, o których mowa w pkt.1.3. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczeniach oraz dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w sprawie spełniania warunków art.22 ust.1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o podwykonawstwie - załącznik nr 1 do oferty. 2. dowód uiszczenia wadium. 3. zatwierdzony (podpisany) przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. oświadczenie, że wykazany sprzęt, o których mowa w pkt. 5.5. jest sprawny technicznie, a nośniki do sprzętu oraz inne pojazdy mechaniczne przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia posiadają aktualne dokumenty o dopuszczeniu do ruchu drogowego - wg. zał. nr 10 do oferty. 5. oświadczenie dot. obowiązku podatkowego u Zamawiającego - załącznik nr 12 do oferty. 6. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby 7. pełnomocnictwo w formie pisemnej do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatnosci faktur - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2.Zamawiający ustala, iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy, może mieć miejsce w następujących przypadkach: a)w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowi ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b)uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanego przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego i obiektywnie uzasadnione, c)w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia usług, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d)w przypadku zwiększenia ilości dni objętych czynnym zimowym utrzymaniem, o których mowa w Rozdziale 10 pkt.4 lit.a) SIWZ, e)w przypadku urzędowej zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT), f)przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy, g)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, h)wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa, i)zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, Jeśli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w chwili wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 3.W przypadkach, o których mowa w pkt. 2 Zamawiający może: a)wprowadzić usługi zamienne; b)wprowadzić usługi dodatkowe; c)dokonać rozliczenia na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających wykonanie usługi; d)dokonać rozliczenia cząstkowego za wykonany zakres usług; e)zmienić kwotę podatku VAT i kwotę brutto wynagrodzenia; f)dokonać zwiększenia kwoty, o której mowa w Rozdziale 10 pkt 7 SIWZ oraz w § 3 ust.5 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; g)wprowadzić w umowie zmiany nazwy stron; h)dostosować umowę do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; i)dokonać w umowie zmiany dot. podwykonawcy, 4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, o których mowa, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wschowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy we Wschowie, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy we Wschowie, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa, pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                          Burmistrz Miasta i Gminy

                           

                                 /-/Danuta Patalas


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rozmiar: 74.50 KB
Data publikacji: 2015-11-03 14:31:55
Ilość pobrań: 62
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Rozmiar: 26.00 KB
Data publikacji: 2015-11-03 14:32:29
Ilość pobrań: 79
SIWZ
Rozmiar: 340.50 KB
Data publikacji: 2015-11-03 14:19:20
Ilość pobrań: 123
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ
Rozmiar: 243.07 KB
Data publikacji: 2015-11-03 14:20:04
Ilość pobrań: 101
ZAŁ. NR 5-6 DO SIWZ- Załącznik graficzny
Rozmiar: 11 851.89 KB
Data publikacji: 2015-11-03 14:21:18
Ilość pobrań: 82
ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY
Rozmiar: 188.32 KB
Data publikacji: 2015-11-03 14:20:30
Ilość pobrań: 81
WYJAŚNIENIA NR 1 DO SIWZ
Rozmiar: 630.50 KB
Data publikacji: 2015-11-05 14:33:04
Ilość pobrań: 60
SIWZ PO ZMIANACH
Rozmiar: 341.00 KB
Data publikacji: 2015-11-05 14:41:26
Ilość pobrań: 59
FORMULARZ OFERTY PO ZMIANACH- ZAŁ. NR 8 DO SIWZ
Rozmiar: 59.50 KB
Data publikacji: 2015-11-05 14:42:40
Ilość pobrań: 61
PROJEKT UMOWY PO ZMIANACH- ZAŁ. NR 7 DO SIWZ
Rozmiar: 126.50 KB
Data publikacji: 2015-11-05 14:43:15
Ilość pobrań: 60
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA II
Rozmiar: 35.00 KB
Data publikacji: 2015-11-05 14:52:14
Ilość pobrań: 52
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Rozmiar: 404.72 KB
Data publikacji: 2015-12-01 10:41:02
Ilość pobrań: 65

Data publikacji: 2015-11-03 14:02:58 (479 odsłon)
Podinspektor - Barbara Jaworska
tel. 65 540 86 42    e-mail: [email protected]


Historia zmian
Data zmiany Opis zmiany Osoba wprowadzająca zmiany
2015-11-03 14:16:42 Dodano załącznik: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BIP_OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU[5417x1].docx) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:17:17 Dodano załącznik: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (BIP_OGŁOSZENIE_O_ZMIANIE_OGŁOSZENIA[5417x2].docx) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:19:20 Dodano załącznik: SIWZ (SIWZ_II_postępowanie[5417x3].doc) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:20:04 Dodano załącznik: ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ (Załączniki_do_SIWZ_II_postępowanie[5417x4].exe) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:20:30 Dodano załącznik: ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY (Załączniki_do_oferty_II_postępowanie[5417x5].exe) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:21:18 Dodano załącznik: ZAŁ. NR 5-6 DO SIWZ- Załącznik graficzny (ZAŁ[5417x6].exe) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:30:40 Usunięto załącznik: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BIP_OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU[5417x1].docx) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:30:40 Usunięto załącznik: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (BIP_OGŁOSZENIE_O_ZMIANIE_OGŁOSZENIA[5417x2].docx) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:31:55 Dodano załącznik: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (BIP_OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU[5417x5].doc) Barbara Jaworska
2015-11-03 14:32:29 Dodano załącznik: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (BIP_OGŁOSZENIE_O_ZMIANIE_OGŁOSZENIA[5417x6].doc) Barbara Jaworska
2015-11-05 14:33:04 Dodano załącznik: WYJAŚNIENIA NR 1 DO SIWZ (WYJASNIENIA_NR_1_DO_SIWZ[5417x7].doc) Małgorzata Ilska
2015-11-05 14:41:26 Dodano załącznik: SIWZ PO ZMIANACH (SIWZ_II_postępowanie_PO_ZMIANACH[5417x8].doc) Barbara Jaworska
2015-11-05 14:42:40 Dodano załącznik: FORMULARZ OFERTY PO ZMIANACH- ZAŁ. NR 8 DO SIWZ (ZAŁ[5417x9].doc) Barbara Jaworska
2015-11-05 14:43:15 Dodano załącznik: PROJEKT UMOWY PO ZMIANACH- ZAŁ. NR 7 DO SIWZ (ZAŁ[5417x10].doc) Barbara Jaworska
2015-11-05 14:44:17 Dodano załącznik: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA II (OGŁOSZENIE_O_ZMIANIE_OGŁOSZENIA_II[5417x11].docx) Barbara Jaworska
2015-11-05 14:51:35 Usunięto załącznik: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA II (OGŁOSZENIE_O_ZMIANIE_OGŁOSZENIA_II[5417x11].docx) Barbara Jaworska
2015-11-05 14:52:14 Dodano załącznik: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA II (OGŁOSZENIE_O_ZMIANIE_OGŁOSZENIA_II[5417x11].doc) Barbara Jaworska
2015-12-01 10:41:02 Dodano załącznik: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty[5417x12].pdf) Małgorzata Ilska

[ Wróć ]

Biuletyn Informacji Publicznej UMiG Wschowa